Login Heslo Zapomenuté heslo | Registrace

Jezdíte na čtyřkolce ?

Kosmetika na Andělu


CAN-AM Outlander MAX 570 XT DPS ,T3 dvouválec model 2018


Detail inzerátu

19.1. 16:59

CAN-AM Outlander MAX 570 XT DPS ,T3 dvouválec model 2018 za 273800 Kč - novinka

Objem: 570 ccm. Nový motocykl.Výkon: 35.8 kW. CAN-AM OUTLANDER MAX 570 XT DPS, T3 dvouválec model 2018   - motor ROTAX 570 V-twin dvouválec!!! -  přední rychlejší diferenciál Visco-Lok QE 4x4 - Progresivní posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a čtyřmi režimi (MIN, MED, MAX a pro sněžné pásy Apache) - Bohatá základní výbava stroje CAN-AM v ceně!!!   Oficiální zastoupení CAN-AM. Autorizovaný prodejce CAN-AM.   Všechny dostupné modely CAN-AM u nás k dostání. Veškeré značkové doplňky (např. přední/zadní kufr, tažné zařízení, přední/zadní rám, držáky, nosiče, chrániče rukojetí, atd.) k dispozici!   To nejlepší z výkonu a zábavy! Výkon kam se podíváte – Outlander Max 570 je téměř synonymem zábavy! Upravená kalibrace osvědčeného dvouválcového motoru Rotax 570 umožňuje o 4% lepší výkon než dříve, čímž opět dokazuje jeho dominantní pozici v této kategorii… a nejen v ní. Outlander 570 svým výkonem předstihuje dokonce i silnější čtyřkolky. Unikátní technologie EFI navíc umožňuje snadné startování bez dušení a automatické přizpůsobení změnám nadmořské výšky. Horkou novinkou je pokrokový posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti, který snižuje namáhavost řízení a činí čtyřkolku ovladatelnější. Za srdcem nezaostávají ani svaly a kostra. Outlander je postaven na ultralehkém a dokonale pevném rámu SST G2 s nízko posazeným těžištěm, má vynikající systém předního zavěšení s nově upravenou geometrií v podobě dvojitých A-ramen a nezávislého zadního zavěšení TTI s masivními vlečnými rameny, které zajišťuje snadnou absorpci nárazů a eliminuje opotřebení pneumatik, automatickou převodovku s variátorem a možností předřadit rychlost vpřed pro běžnou jízdu, redukci pro tah a náročný terén, neutrál, zpátečku a parking, a v neposlední řadě nejchytřejší systém pohonu všech čtyř kol (4WD) na trhu Visco-Lok, umožňující postupné zapojování a vysoký točivý moment, s jehož pomocí se dostanete z jakýchkoli potíží na cestě. 25-palcové pneumatiky MAXXIS dodávající stroji skvělou trakci, vnitřní brzdové kotouče, které se postarají o fantastickou centralizaci hmotnosti pro lepší ovládání, neochabující sílu při brzdění a lepší ochranu před bahnem, štěrkem a odskakujícími kaménky, to vše je zárukou plynulého řízení a výborné akcelerace. Nad bezpečností zaparkované čtyřkolky bdí digitálně kódovaný bezpečnostní systém DESS, první standardizované zařízení proti krádeži na trhu. Praktické přední a zadní ocelové zahrádky (kapacita 45 kg vepředu, 90 kg vzadu) s pevnou konstrukcí a velkou úložnou kapacitou vám zase přijdou vhod při převážení nákladu. A aby toho nebylo málo, máme pro vás i pár novinek: skvěle osvětlená palubní deska s vylepšeným multifunkčním digitálním displejem vám zajistí přehledné a srozumitelné informace o motoru, stavu paliva, světlech i případných obtížích. Nová kalibrace stroje se zase postará o rychlejší zapojení diferenciálu Visco-Lok a rychlejší reakci stroje v kluzkém terénu. BRP se vyřádila i v designu: Outlanderu to teď s novou přední maskou, zbrusu novými litými hliníkovými koly, zadním světlem či aerodynamicky tvarovanými řídítky s vroubkovaným povrchem sluší ještě víc než kdykoli předtím. S pomocí těchto vychytávek vás tento nadupaný krasavec odveze, kamkoli jen budete chtít – stačí jen otočit klíčkem…   Základní výbava XT: - motor ROTAX 570 – 48hp - přední rychlejší diferenciál Visco-Lok QE 4x4 · Progresivní posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a čtyřmi režimi (MIN, MED, MAX a pro snšžné pásy Apache) . Platforma SST G2 · Přední rychlejší diferenciál Visco-Lok QE 4x4 · magneto 650W · Hliníková kola · Zadní zavěšení pomocí vlečných ramen typu TTI · 240W přední světlomety · Pneu MAXXIS M923J 25x8-12, 25x10-12 . Snadno odjímatelná sedačka spolujezdce . Hodiny v displeji . 3 x brzdový kotouč s dvoupístkovými třmeny . Dvojitý okruh chlazení s dvojnásobným chladičem . Elektrická zásuvka pro přívěs . Přední nárazník . Zadní nárazník . Naviják WARN 3.000lbs . Kryt rukou   Motor Rotax Zdvih. objem motoru 570 cc Typ / počet válců 4-takt / 2 Výkon HP 48 Vrtání / Zdvih 82 x 47 mm Chlazení: Kapalina Výška 1 330 mm Délka 2 310 mm Šířka 1 168 mm Rozvor kol 1 499 mm Výška od země 267 mm Výška sedadla 858 mm Posilovač řízení DPS ANO Přední pneu 25 x 8 x 12 Zadní pneu 25 x 10 x 12 Převodovka CVT systém se suptrabnsmisí, pomalý a rychlý chod, neutrál, zpátečka a parkovací poloha Objem paliv. nádrže 20,5 litrů Pohon Volitelný 2x4,4x4 s předním diferenciálem Visco-lok Nosnost předního / zadního nosiče 54 kg / 109 kg Brzdy Kotoučové, hydraulické, 2 vpředu, 1 vzadu Uzavíratelná schránka 10,9 litrů Zdvih přední nápravy 229mm Osvětlení / Světla 2 přední, 1 zadní Zdvih zadní nápravy 220mm Tažná síla 590 kg Suchá hmotnost 336 kg Rám SST G2   více na tipmoto.cz

Všechny inzeráty

Svět čtyřkolek

jarní čtyřkolky

Hlavní nabídka

Adresář

ATVrevue.cz kontakt Spolupráce
Výměna odkazů
Reklama

Povinné ručení 2017

Kalkulačka povinného ručení pro každého. Ušetřete až 70%!

Program pro autoservis

Zakázky na opravy vozidel, evidence aut, sklady, fakturace,účtenky EET

Prodám | JAHHO.cz | moto-bary.cz | optimalizace PageRank.cz | Audio, Foto, Video
TOPlist