Login Heslo Zapomenuté heslo | Registrace

Kam řadíte vaší čtyřkolku ?

Získejte slevu na další pojistnou smlouvu, stačí jen kliknout sem a vše si vyřídit online.

Slevy



Provozujete inzerci a chcete, aby se inzeráty od vás objevovaly i tady ?
Napište nám.

Bazar

Inzerce je zdarma a bez omezení. Inzerovat můžete zboží i služby. Připojit můžete i několik fotek. Jedinou podmínkou je vztah inzerátu ke čtyřkolkám a k nim navazujícím službám.


| Starší inzeráty

Inzeráty

Objem: 550 ccm. Nový motocykl.Výkon: 24.0 kW. Linhai M550L EFi EPS 4x4 EURO 4 - BÍLÁ SPZ Barvy: černá, červená, bílá EPS - posilovač řízení L – prodloužená verze EFI – přímý vštřik paliva Laťku, kterou již oblíbený Linhai 500 4x4 nasadil velmi vysoko, posouvá model M550L EFI EPS ještě podstatně výš. Moderní agresivní design s tváří predátora, atraktivní hliníková kola, účinný elektrický posilovač řízení,  skvělá ovladatelnost, vysoká užitná hodnota, skvělá ovladatelnost a v neposlední řadě vynikající praktičnost dělají z modelu M550L EFI 4x4 nového favorita střední třídy. Navíc díky prodlouženému rozvoru umožňuje Linhai M550L EPS výrazně pohodlnější jízdu ve dvou. Moderní vstřikování renomované britské značky DELPHI přináší kromě nižší spotřeby a čistšího spalování i spolehlivé startování bez potřeby sytiče a optimální výkon motoru. Perfektní trakci a dokonalý přenos síly zajišťují dva uzamykatelné diferenciály, jeden na přední, druhý na zadní nápravě. M550L EFI EPS se tak stává novým nejlepším pracovně-rekreačním Linhaiem a opět posunuje standardy čtyřkolek v této třídě. - Uzávěrka předního i zadního diferenciálu - ALU kola - 4X4 - Zadní nosič - Naviják 3000lbs + dálkové ovládání - Kryty rukojetí - LED světla - Homologované tažné zařízení Výkonný motor EFI Spolehlivý kapalinou chlazený jednoválec SOHC má dostatek síly pro těžkou práci i svižnou jízdu. O přípravu směsi se stará moderní vstřikování paliva DELPHI. Kromě nižší spotřeby a čistého spalování přináší i bezproblémové startování bez potřeby sytiče a optimální výkon v každé nadmořské výšce. Přenos výkonu zajišťuje spolehlivá automatická převodovka přední kanadské značky CV-Tech s terénní redukcí, neutrálem a zpátečkou; v prudkých kopcích navíc oceníte i účinnou motorovou brzdu. Elektrický posilovač řízení Posilovač řízení usnadňuje ovládání čtyřkolky a přispívá k vysokému komfortu jízdy. Řízení tak vyžaduje jen minimální námahu, a to i v malých rychlostech nebo při otáčení na místě, a ani dlouhá jízda nebo celodenní práce vás neunaví. Posilovač řízení ale nejen zklidňuje jízdu a zlepšuje ovladatelnost čtyřkolky, ale zároveň funguje i jako tlumič nárazů do řídítek. Když přední kolo narazí na skrytý kámen, díru nebo pařez, posilovač pohltí většinu energie a náraz vám nevyrazí řídítka z ruky. Pohon všech kol se dvěma diferenciály Pohon 2x4/4x4 je opatřen hned dvěma elektricky ovládanými diferenciály. Díky 100% uzamykatelnému diferenciálu na každé nápravě vás čtyřkolka spolehlivě dostane z kluzkého bláta, hlubokého bahna, umožní vám s jistotou vyjet, projet, vyšplhat a zdolat téměř cokoli. Toto technicky nejdokonalejší řešení však zároveň zajišťuje snadné a příjemné řízení na rovinkách, při vyšších rychlostech a v zatáčkách, bez tendencí ke šněrování a se zvýšenou životností pneumatik. Stačí jen zastavit a zvolit nejvhodnější konfiguraci. Prodloužený podvozek Vysoká průchodnost terénem a perfektní stabilita v zatáčkách i při rychlé jízdě. Prodloužený rozvor, úžasná stoupavost a obratné řízení: vynikající široký podvozek a tuhý rám s nízkým těžištěm zajišťuje příjemné řízení a snadnou ovladatelnost. Nezávislé zavěšení všech kol s vysokými zdvihy pérování vás nadchne pokaždé, když opět zvítězíte nad terénem, kam jste si předtím ani netroufli. Výkonný čtyřkotoučový brzdový systém vás přesvědčí svojí brzdnou silou, ať potřebujete brzdit z vysoké rychlosti nebo s těžkým nákladem. Moderní osvětlení Moderní LED osvětlení podtrhuje atraktivní design tohoto modelu. LED světla pro denní svícení efektně doplňují agresivní vzhled vysokovýkonných dvojitých projektorových světlometů s duálními čočkami, a společně s LED blikači dávají Linhai M550 dospělý a osobitý vzhled. Stejná pokročilá moderní LED technika s čirou optikou je použitá i u vysoce svítivých 16diodových koncových světel a zadních blikačů pro zvýšenou pasivní bezpečnost. Uzavíratelný zadní úložný prostor Na výletech nebo při každodenní práci oceníte velký uzavíratelný úložný prostor za zadní sedačkou. Vaše věci tak máte neustále při ruce, vždy připravené k použití kdykoli je budete potřebovat. Multifunkční LCD displej Moderní přístrojová deska s přehledným a dobře čitelným modře podsvíceným multifunkčním LCD displejem poskytuje všechny důležité informace: digitální rychloměr, digitální otáčkoměr, ukazatel počtu ujetých km, ukazatel najetých motohodin, indikátor zařazeného rychlostního stupně, indikátor pohonu 2x4 / 4x4, teploměr chladící kapaliny a digitální palivoměr. Navíc tu jsou kontrolky neutrálu, dálkových, směrových a výstražných světel, kontrolka motoru a zařazené zpátečky. Plná výbava Přes svoji příznivou cenu nabízí Linhai M550L EPS bohatou výbavu již v základní ceně. K ní patří elektrický posilovač řízení,  masivní přední ochranný rám, zadní nosič zavazadel, designová alu kola se značkovými pneumatikami, spolehlivý elektrický naviják s tažnou silou 3000lbs a dálkovým ovládáním, tažné zařízení, kryty páček a rukou, designová zpětná zrcátka, LED světla pro denní svícení, LED blikače a LED koncová světla, čtyři projektorové světlomety, USB zásuvka, 12V zásuvka a praktická akustická signalizace blikačů a zařazené zpátečky. Motor Typ: čtyřtaktní jednoválec SOHC se vstřikováním paliva DELPHI Objem: 493 cm3 Zapalování: ECU Chlazení: kapalinou + elektrický ventilátor Hnací systém Pohon: 2x4 / 4x4, elektricky přepínatelný Převodovka: automatická - CVT variátor se zpátečkou, L/H/N/R, brzdění motorem Přenos výkonu: přední i zadní uzavíratelný diferenciál Podvozek Zavěšení přední: nezávislé, McPherson Zavěšení zadní: IRS / nezávislá dvojitá A-ramena Pérování přední: hydraulické tlumiče s nastavitelným předpětím pružin Pérování zadní: hydraulické tlumiče s nastavitelným předpětím pružin Brzdy přední: 2x hydraulická kotoučová Brzdy zadní: 1x hydraulická kotoučová + parkovací brzda Pneu přední: AT25 x  8 - 12 Pneu zadní: AT25 x 10 - 12 Rozměry a hmotnosti Celková délka: 2283 mm Celková šířka: 1150 mm Celková výška: 1293 mm Výška sedadla:  900 mm Světlá výška:  253 mm Rozvor: 1490 mm Hmotnost bez náplní: 374 kg Nosnost/tažná síla: 204 kg/200kg Palivová nádrž: 14,5 L Přístroje a osvětlení Displej:                      Digitální multifunkční displej s funkcemi: otáčkoměr, rychloměr, maximální dosažené otáčky motoru, maximální dosažená rychlost, průměrná rychlost, 2 počítadla denní ujeté vzdálenosti, počítadlo celkově ujeté vzdálenosti, denní počitadlo najetých motohodin, celkové počitadlo najetých motohodin, palivoměr, diagnostický poruchový kód, palubní hodiny Kontrolky: pohon 4x4, zařazený převod, přehřátí motoru, motorový olej, ukazatele směru, osvětlení Osvětlení: projektorové přední světlomety, LED světla pro denní svícení, LED blikače, koncová a brzdová světla Výbava Elektrický posilovač řízení, elektricky přiřaditelný pohon 2x4 / 4x4 se dvěma elektricky ovládanými diferenciály, ocelový zadní nosič, designová alu kola se značkovými pneumatikami Sun-F, elektrický naviják s tažnou silou 3000lbs a dálkovým ovládáním, tažné zařízení, kryty páček, zdvojené sedadlo, vyvýšené stupačky a madla pro spolujezdce, LED světla pro denní svícení, dvojité projektorové světlomety, LED zadní/brzdová/směrová světla, akustická signalizace blikačů, úložný prostor pod zadním nosičem, USB zásuvka Legislativa a schválení Homologace pro silniční provoz: ano (řidičské oprávnění skupiny B - automobil) Registrační značka (SPZ) v ceně (při přebírání stroje obdržíte čistopis technického průkazu)   Outdoor Liberec = oficiální zastoupení čtyřkolek Can-am, Arctic Cat, Polaris, TGB, Access motor, Linhai, motocyklů Benelli, Sym, AJP a Blata. Dále čtyřkolky Suzuki, Yamaha, Kawasaki. Široká nabídka motooblečení RST, helem LS2, oblečení Fox street a Fox MX - vše SKLADEM! BAZAR - provádíme VÝKUP motocyklů i čtyřkolek v hotovosti, prodej protiúčtem, komisní prodej. Nabídněte svůj stroj. SERVIS - servisujeme veškeré značkové motocykly a čtyřkolky, vč. zajištění náhradních dílů (motocykly BMW vč. diagnostiky, čtyřkolky Can-am a Can-am Spyder vč. diagnostiky), servis sněžných skútrů. Jsme smluvním servisem pro pojištovny - vyřízení likvidace škod a komunikace s pojišťovnami. Vyřízení pojistných událostí v rámci havarijního pojištění i povinného ručení. PNEUSERVIS - výměna a vyvážení vlastních či u nás zakoupených pneu NA POČKÁNÍ. Většina silničních, cestovních i offroadových pneu a duší na motocykly a čtyřkolky skladem! PŘÍSLUŠENSTVÍ - u nás na obchodě se do motocyklového (čtyřkolkového) obléknete "od hlavy až k patě" - veškeré nabízené ochranné oblečení a doplňky na e-shopu jsou na prodejně skladem. SPLÁTKY - nové i bazarové motocykly a čtyřkolky, oblečení, příslušenství lze zakoupit na splátky. Pouze 2 doklady, info o zaměstnavateli či firmě (OSVČ a práv. os.) a odjíždíte s novým či bazarovým strojem! Předschálení úvěru předem - bez nutnosti dojíždět (bez závazku úvěr uzavřít, až na místě se rozhodnete, dle stavu bazarového motocyklu, čtyřkolky, zda úvěr podepíšete) POJIŠTĚNÍ - s u nás zakoupenou novou či bazarovou čtyřkolkou, motocyklem můžete odjíždět včetně zákonného povinného ručení. Veškeré bonusy i z jiných pojišťoven jsou Vám započítány. PŘEPRAVA STROJŮ - zajištujeme odvoz i dovoz motocyklu, čtyřkolky, skútru do servisu, při výkupu, na bazar, na uskladnění před zimou, atd.   více na tipmoto.cz
Objem: 300 ccm. Nový motocykl.Výkon: 14.0 kW. Linhai 300 4x4 SR SPZ AKCE   Tato cenově atraktivní pracovně – rekreační užitková čtyřkolka s pohonem všech kol vás přes svůj relativně malý objem motoru překvapí vysokou pracovitostí, obratností a nenáročností, a také vynikajícím poměrem ceny, kvality a užitné hodnoty, ve kterém těžko najde na trhu přemožitele. Při každodenním používání oceníte pohodlně nastavený podvozek, tichý a spolehlivý kapalinou chlazený motor, elektricky přepínatelný pohon 2x4/4x4 a příjemnou ovladatelnost. Vaše peněženka zase ocení, že jde o cenově nejdostupnější pracovně-rekreační čtyřkolku v této třídě. Za svůj design získal LINHAI 300 4WD v několika zemích ocenění „ATV design roku“.   Linhai 300 4x4 si poradí s každou prací a zároveň nabídne i příjemné rekreační ježdění. Díky obratnému podvozku je řízení velmi snadné, svými jízdními vlastnostmi vás přesvědčí i v těžším terénu. Dvojice nosičů poskytuje dostatek místa pro všechno, co potřebujete vozit s sebou, elektrický naviják 3000lbs vás dostane z každého problému, poctivé řemeslné zpracování zajistí dlouhodobou spokojenost. Linhai 300 4WD – čtyřkolka s osvědčenou technikou a vynikajícím poměrem ceny a užitné hodnoty. Spolehlivý motor Dostatečně silný kapalinou chlazený jednoválcový motor překvapí velkou tažnou silou, a to i v kopcích nebo s těžkým nákladem. Motor je v provozu zároveň velmi nenáročný a spolehlivý. Výkon motoru se na kola dále přenáší kardany přes robustní automatickou převodovku se dvěma dopřednými rychlostmi s redukcí, neutrálem a zpátečkou. Snadná ovladatelnost Vynikající obratnost a stabilitu při jízdě zajišťuje široký rozchod a snadno ovladatelný podvozek s nízkým těžištěm. Zadní tuhá náprava plně vyhovuje ve všech jízdních situacích; výhody přináší zadní tuhá náprava zejména při tahání přívěsů nebo při příležitostném driftování, kdy je tuhá náprava dokonce vhodnější než jiné typy zadního zavěšení. Všechna kola jsou odpružena hydraulickými pružícími jednotkami s pětipolohově nastavitelným předpětím. Výkonné kotoučové hydraulické brzdy poskytují dostatečnou brzdnou sílu. K vysoké obratnosti čtyřkolky přispívá i velmi malý poloměr otáčení. Pohon všech kol Elektricky připojitelný pohon 2x4/4x4 zaručuje ideální trakci v každém terénu. Stisknutím tlačítka na řídítkách připojíte přední náhon a trakční síla motoru se přenáší na všechna kola, čímž se výrazně zvýší prostupnost čtyřkolky terénem. Do těžkého terénu nebo pro tahání přívěsů je navíc k dispozici i silný redukovaný převod do pomala. Bohatá výbava Přes svoji příznivou cenu nabízí Linhai 300 4x4 velmi bohatou standardní výbavu, ve které nechybí robustní přední a zadní nosič, přední ochranný rám, elektrický naviják s tažnou silou 3000lbs s dálkovým ovládáním, vysoce odolné černé ocelové disky se značkovými pneumatikami Duro, Homologované tažné zařízení, kryty rukou a páček, LED světla pro denní svícení, dvojité projektorové světlomety a moderní čiré blikače s technologií LED a praktickou akustickou signalizací. Technické údaje: Motor: čtyřdobý kapalinou chlazený jednoválec SOHCZdvihový objem: 275 cm3Max. výkon: 14kW / 7000 ot./minPohon: elektricky přepínatelný 2x4 /4x4Převodovka: automatický CVT variátor s rychlostmi H-L-N-RZavěšení kol: McPherson vpředu, tuhá náprava vzaduPohon kol: kardanCelková délka: 2015 mmCelková šířka: 1140 mmCelková výška: 1195 mmSvětlá výška: 183 mmVýška sedla: 865 mmRozvor: 1205 mmPneumatiky přední: AT24 x 8– 12 DuroPneumatiky zadní: AT24 x11– 10 DuroBrzdy (P/Z): hydraulické kotoučové / hydraulická kotoučováObjem nádrže: 12,5 lHmotnost: 295 kgTažná síla: 200 kgCelková nosnost: 150 kgNosnost nosičů (P/Z): 18 kg / 36 kg   více na tipmoto.cz
Objem: 570 ccm. Nový motocykl.Výkon: 35.8 kW. CAN - AM Outlander 570 PRO DPS   !!! SKLADEM!!! PRODLOUŽENÁ ZÁRUKA NA 5 LET!!! (akce platná do vyprodání skladových zásob)   Výkon kam se podíváte – Outlander 570 je téměř synonymem výkonu! Upravená kalibrace osvědčeného dvouválcového motoru Rotax 570 umožňuje o 4% lepší výkon a o 8% lepší točivý moment než dříve, čímž opět dokazuje jeho dominantní pozici v této kategorii... a nejen v ní. Outlander 570 svým výkonem předstihuje dokonce i silnější čtyřkolky. Unikátní technologie EFI navíc umožňuje snadné startování bez dušení a automatické přizpůsobení změnám nadmořské výšky.  Horkou novinkou je pokrokový posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti, který snižuje namáhavost řízení a činí čtyřkolku ovladatelnější.     Za srdcem nezaostávají ani svaly a kostra. Outlander je postaven na ultralehkém a dokonale pevném rámu SST G2 s nízko posazeným těžištěm, má vynikající systém předního zavěšení s nově upravenou geometrií v podobě dvojitých A-ramen a nezávislého zadního zavěšení TTI s masivními vlečnými rameny, které zajišťuje snadnou absorpci nárazů a eliminuje opotřebení pneumatik, automatickou převodovku s variátorem a možností předřadit rychlost vpřed pro běžnou jízdu, redukci pro tah a náročný terén, neutrál, zpátečku a parking, a v neposlední řadě nejchytřejší systém pohonu všech čtyř kol (4WD) na trhu Visco-Lok, umožňující postupné zapojování a vysoký točivý moment, s jehož pomocí se dostanete z jakýchkoli potíží na cestě.     26-palcové radiální pneumatiky ITP, dodávající stroji skvělou trakci, vnitřní brzdové kotouče, které se postarají o fantastickou centralizaci hmotnosti pro lepší ovládání, neochabující sílu při brzdění a lepší ochranu před bahnem, štěrkem a odskakujícími kaménky, to vše je zárukou plynulého řízení a výborné akcelerace.   Nad bezpečností zaparkované čtyřkolky bdí digitálně kódovaný bezpečnostní systém DESS, první standardizované zařízení proti krádeži na trhu.    BRP se vyřádila i v designu: Outlanderu to teď s novou přední maskou, zbrusu novými litými hliníkovými koly, ocelovými ráfky, zadním světlem či aerodynamicky tvarovanými řídítky s vroubkovaným povrchem sluší ještě víc než kdykoli předtím.   S pomocí těchto vychytávek vás tento nadupaný krasavec odveze, kamkoli jen budete chtít – stačí jen otočit klíčkem… Základní výbava DPS PRO:  - motor ROTAX 570  (48hp) · Progresivní posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a čtyřmi režimi (MIN, MED, MAX a pro snšžné pásy Apache) . Platforma SST G2 . Tvrdší pružiny a tlumiče . Zvýšené sání a oddech z variátoru . Černá hliníková kola . 6-ti plátnové Agresivní pneumatiky ITP  · Přední rychlejší diferenciál Visco-Lok QE 4x4 · magneto 650W  · Zadní zavěšení pomocí vlečných ramen typu TTI · 240W přední světlomety . Hodiny v displeji . 3 x brzdový kotouč s dvoupístkovými třmeny . Dvojitý okruh chlazení s dvojnásobným chladičem . Olejový chladič . Elektrická zásuvka pro přívěs   více na tipmoto.cz
Objem: 570 ccm. Nový motocykl.Výkon: 35.8 kW. CAN-AM Renegade 570 X xc SPZ model 2017   - motor ROTAX 570 V-twin dvouválec - Progresivní posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a čtyřmi režimi (MIN, MED, MAX a pro sněžné pásy Apache)   Oficiální zastoupení CAN-AM. Autorizovaný prodejce CAN-AM.   Všechny dostupné modely CAN-AM u nás k dostání. Veškeré značkové doplňky (např. přední/zadní kufr, tažné zařízení, přední/zadní rám, držáky, nosiče, chrániče rukojetí, atd.) k dispozici!   Už nemusíte čekat, je tady! Jestli si rádi vychutnáte agresivní jízdu, a přesto hledáte víc než jen sportovní čtyřkolku, je vám Renegade X xc jako šitá na míru! Čtyřtaktní motor Rotax o obsahu 570 ccm, nejvýkonnější ve své kategorii, vám zaručí snový výkon, zatímco unikátní technologie EFI se postará o snadné startování bez dušení a automatické přizpůsobení změnám nadmořské výšky. Svou dobu předběhlo i senzační, sportovně laděné přední zavěšení typu RS v podobě zdvojených A-ramen s vylepšeným pohybovým koeficientem, dodávající kolům lepší tažnou sílu a šetřící tlumiče, které je zárukou vyšší kvality jízdy v drsném terénu, přesnější kontroly řízení a celkově lepšího výkonu. Nezávislé zadní zavěšení TTI typu RS se skvělými plně stavitelnými tlumiči FOX zajišťuje snadnou absorpci nárazů a eliminuje opotřebení pneumatik. Důkazem pokrokové technologie je i ultralehký rám SST G2 s nízko posazeným těžištěm, díky němuž se budete doslova vznášet nad kládami, kameny a všemi ostatními překážkami, anebo progresivní, automaticky uzamykatelný diferenciál Visco-Lok QE 4WD, nejchytřejší systém pohonu všech čtyř kol (4WD) na trhu, který díky rychlostnímu čidlu reaguje na rozdíl mezi rychlostmi obou předních kol a umožňuje postupné zapojování a vysoký točivý moment – jízda tak bude neuvěřitelně hladká a zatáčení ještě snazší. A protože BRP nikdy neusíná na vavřínech, přinášíme vám i tuto sezónu něco nového. Brzdový systém, inspirovaný závodními stroji, je ovládán oddělenými páčkami předních a zadních brzd, což činí ovládání přesnější a jízdu agresivnější, a přitom bezpečnější. Nově Renegade používá tři brzdové kotouče s dvoupístkovým třmenem a pancéřovými hadicemi. Nová technologie předního diferenciálu umožňuje rychlejší zapojení systému Visco-Lok, který teď rychleji reaguje v kluzkém terénu a umožňuje lepší průchodnost terénem bez "hrnutí" předních kol a náročného zatáčení. Skvěle osvětlená palubní deska s vylepšeným multifunkčním digitálním displejem vám zajistí přehledné a srozumitelné informace o motoru, stavu paliva, hodin, světlech i případných obtížích. Nad bezpečností zaparkované čtyřkolky bdí digitálně kódovaný bezpečnostní systém DESS, první standardizované zařízení proti krádeži na trhu. Agresivní novátorský design s mohutnou, a přitom velmi lehkou karoserií, zaručeně nažene strach každému soupeři. Senzační vzhled doplňují čtyři 60-wattová parabolická paprsková světla, pneumatiky a hliníková kola Beadlock o nízké hmotnosti, zajišťující skvělou trakci a lepší boční záběr v zatáčkách, aniž by se zouvaly pneumatiky z ráfků. Přední nárazník je uzpůsoben k instalaci navijáku a poskytuje stroji dodatečnou ochranu. A protože Renegade není jen atraktivní, ale i praktický, máte k dispozici i ukládací prostor, skýtající dostatek suchého místa pro nářadí a ostatní vybavení. A tím to ani zdaleka nekončí – výhodný „X“ balíček nabízí další fantastické vybavení montované přímo v továrně a za výhodnější cenu. To vše ale nic neznamená – dokud to nevyzkoušíte na vlastní kůži… „X xc“ = nový extra cross-country balíček, inspirovaný závody GNCC - motor ROTAX V-570 - přední rychlejší diferenciál Visco-Lok QE 4x4 - magneto 650W - hliníkové disky kol typu Beadlock - agresivní radiální pneu ITP Holeshot ATR - kompletně stavitelné závodní tlumiče FOX - zadní zavěšení systémem vlečných ramen typu TTI - 4 x 60W světlomety - ochranné kryty rukou - hliníková sportovní řídítka - extra grafika - speciální potah sedadla - hodiny v displeji - nová brzdová soustava s oddělenými páčkami brzd - 3 x brzdový kotouč s dvoupístkovými třmeny - dvojitý okruh chlazení s dvojnásobným chladičem - olejový chladič - bezpečnostní kódovaný systém D. E. S. S.   Motor Rotax Výška 1 143 mm Zdvih. objem motoru 570 cc Délka 2 184 mm Typ / počet válců 4-takt / 2 Šířka 1 168 mm Výkon hp 48 Rozvor kol 1 295 mm Posilovač řízení DPS ANO Přední pneu 25 x 8 x 12 Vrtání / Zdvih 82 x 47 mm Zadní pneu 25 x 10 x 12 Chlazení Kapalina Výška od země 267 mm EFI 2 Siemens VDO injektor Výška sedadla 877 mm Převodovka CVT systém se suptrabnsmisí, pomalý a rychlý chod, neutrál, zpátečka a parkovací poloha Objem paliv. nádrže 20,5 litrů Pohon Volitelný 2x4,4x4 s předním diferenciálem Visco-lok Nosnost zadního nosiče 16 kg Brzdy Kotoučové, hydraulické, 2 vpředu, 2 vzadu Bezpečnostní systém D. E. S. S. Zdvih přední nápravy 229mm Osvětlení / Světla 4 přední (240W), zadní a brzdové Zdvih zadní nápravy 236mm Tažná síla 590 kg Suchá hmotnost 279 kg Rám SST G2   více na tipmoto.cz
Objem: 400 ccm. Nový motocykl.Hliníkové nášlapy, ocelové disky, originální ACCESS polepy od firmy 3M s dlouhou životností. SPZ v ceně, záruka kvality IS0 9001, přes 70 prodejních a servisních míst po celé ČR a SR. Více na www.aspgroup.cz, nebo Motocentrum Žebrák, Náměstí 13, Žebrák, na dálnici D5 mezi Prahou a Plzní. Tel. 311577223.   více na tipmoto.cz
Objem: 900 ccm. Nový motocykl.Výkon: 128.3 kW. Can-am Maverick X3 XRS Turbo 2018   Oficiální zastoupení CAN-AM. Autorizovaný Prodejce CAN-AM.   Všechny dostupné modely CAN-AM u nás k dostání. Veškeré značkové doplňky (např. zadní kufr, tažné zařízení, přední/zadní rám, držáky, nosiče, chrániče, atd.) k dispozici!     První kusy sportovního Can-Am SSV skladem, motor 4-taktní řadový tříválec ROTAX, možnost změny palivové mapy ( ECO mode a SPORT mode), 14" palcové ráfky typu Beadlock s pneu MAXXIS, tlumiče FOX 3.0   Výbava v základní ceně:   - Tříválcový řadový motor ROTAX 900 ACE s turbem o objemu 900ccm a výkonem 172hp    - Variátor Quick Response System X (QRS-X) CVT s vrchním sáním vzduchu  - Třípolohový posilovač řízení  - ECO / SPORT mode  (změna palivové mapy)   - Trhačka mísko klíčku - Kompletní plastový kryt podvozku HMW (Full High Molecular Weight)  - Plastová střecha - Přední tlumiče FOX 2.5 PODIUM RC - Zadní tlumiče FOX 3.0 PODIUM RC  - Hliníková 14" kola typu Beadlock  - 30" Pneumatiky MAXXIS BOGHORN 2.0  - 4 bodové pásy   Motor Rotax Zdvih. objem motoru 900 cc Typ / počet válců 4-takt / 3 Výkon HP 172 Chlazení: Kapalina Výška 1 702 mm Délka 3 353 mm Šířka 1 829 mm Rozvor kol 2 591 mm Výška od země 381 mm Posilovač řízení DPS ANO Přední pneu 30 x 10 x 14 Zadní pneu 30 x 10 x 14 Objem paliv. nádrže 40 litrů Uložné prostory: celková kapacita 9,4 l Brzdy Kotoučové, hydraulické, přední 262 mm dvoupístové, zadní 248 mm dvoupístové Suchá hmotnost 720,9 kg   více na tipmoto.cz
Objem: 1000 ccm. Nový motocykl.Výkon: 66.4 kW. CAN-AM Renegade 1000R X xc SPZ model 2017 !!! SKLADEM!!! PRODLOUŽENÁ ZÁRUKA NA 4 ROKY!!! (akce platná do vyprodání skladových zásob) - motor ROTAX 1000 V-twin dvouválec   - Progresivní posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a čtyřmi režimi (MIN, MED, MAX a pro sněžné pásy Apache)   Oficiální zastoupení CAN-AM. Autorizovaný prodejce CAN-AM.   Všechny dostupné modely CAN-AM u nás k dostání. Veškeré značkové doplňky (např. přední/zadní kufr, tažné zařízení, přední/zadní rám, držáky, nosiče, chrániče rukojetí, atd.) k dispozici!   Nebudeme vás přesvědčovat, abyste si ho koupili – od toho je tady plynová páčka!     Jestli si rádi vychutnáte agresivní jízdu, a přesto hledáte víc než jen sportovní čtyřkolku, je vám Renegade X xc jako šitá na míru! Čtyřtaktní motor Rotax o obsahu 1000 ccm, nejvýkonnější ve své kategorii, vám zaručí snový výkon, zatímco unikátní technologie EFI se postará o snadné startování bez dušení a automatické přizpůsobení změnám nadmořské výšky.  Nepostradatelný je i přelomový posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a 4 stupni tuhosti, který snižuje namáhavost řízení, pohlcuje zpětné nárazy a činí čtyřkolku ovladatelnější. Svou dobu předběhlo i senzační, sportovně laděné přední zavěšení typu RS v podobě zdvojených A-ramen s vylepšeným pohybovým koeficientem, dodávající kolům lepší tažnou sílu a šetřící tlumiče, které je zárukou vyšší kvality jízdy v drsném terénu, přesnější kontroly řízení a celkově lepšího výkonu. Nezávislé zadní zavěšení TTI typu RS se skvělými plně stavitelnými tlumiči FOX zajišťuje snadnou absorpci nárazů a eliminuje opotřebení pneumatik. Důkazem pokrokové technologie je i ultralehký rám SST G2 s nízko posazeným těžištěm, díky němuž se budete doslova vznášet nad kládami, kameny a všemi ostatními překážkami, anebo progresivní, automaticky uzamykatelný diferenciál Visco-Lok QE 4WD, nejchytřejší systém pohonu všech čtyř kol (4WD) na trhu, který díky rychlostnímu čidlu reaguje na rozdíl mezi rychlostmi obou předních kol a umožňuje postupné zapojování a vysoký točivý moment – jízda tak bude neuvěřitelně hladká a zatáčení ještě snazší.   A protože BRP nikdy neusíná na vavřínech, přinášíme vám i tuto sezónu něco nového. Brzdový systém, inspirovaný závodními stroji, je ovládán oddělenými páčkami předních a zadních brzd, což činí ovládání přesnější a jízdu agresivnější, a přitom bezpečnější. Nově Renegade používá tři brzdové kotouče s dvoupístkovým třmenem a pancéřovými hadicemi.  Nová technologie předního diferenciálu umožňuje rychlejší zapojení systému Visco-Lok, který teď rychleji reaguje v kluzkém terénu a umožňuje lepší průchodnost terénem bez "hrnutí" předních kol a náročného zatáčení. Skvěle osvětlená palubní deska s vylepšeným multifunkčním digitálním displejem vám zajistí přehledné a srozumitelné informace o motoru, stavu paliva, hodin, světlech i případných obtížích. Nad bezpečností zaparkované čtyřkolky bdí digitálně kódovaný bezpečnostní systém DESS, první standardizované zařízení proti krádeži na trhu. Agresivní novátorský design s mohutnou, a přitom velmi lehkou karoserií, zaručeně nažene strach každému soupeři. Senzační vzhled doplňují čtyři 60-wattová parabolická paprsková světla, pneumatiky a hliníková kola Beadlock o nízké hmotnosti,  zajišťující skvělou trakci a lepší boční záběr v zatáčkách, aniž by se zouvaly pneumatiky z ráfků. Přední nárazník je uzpůsoben k instalaci navijáku a poskytuje stroji dodatečnou ochranu. A protože Renegade není jen atraktivní, ale i praktický, máte k dispozici i ukládací prostor, skýtající dostatek suchého místa pro nářadí a ostatní vybavení.     A tím to ani zdaleka nekončí – výhodný „X“ balíček nabízí další fantastické vybavení montované přímo v továrně a za výhodnější cenu. To vše ale nic neznamená – dokud to nevyzkoušíte na vlastní kůži...    „X xc“ =  nový extra cross-country balíček, inspirovaný závody GNCC:   - motor ROTAX V-1010 - progresivní posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a čtyřmi režimy (MIN, MED, MAX a     pro sněžné pásy Apache) - přední rychlejší diferenciál Visco-Lok QE 4x4 - magneto 650W  - hliníkové extralehke disky typu Beadlock  - agresivní radiální pneu ITP Holeshot ATR - kompletně stavitelné závodní tlumiče FOX Rasing - zadní zavěšení systémem vlečných ramen typu TTI  - hliníkový kryt podvozku - 4 x 60W světlomety - ochranné kryty rukou - hliníková sportovní řídítka - extra grafika   - speciální potah sedadla - hodiny v displeji - nová brzdová soustava s oddělenými páčkami brzd - 3 x brzdový kotouč s dvoupístkovými třmeny -dvojitý okruh chlazení s dvojnásobným chladičem - olejový chladič - bezpečnostní kódovaný systém D. E. S. S. TECHNICKÁ SPECIFIKACE: Renegade 1000R X xc Motor Rotax Výška 1 143 mm Zdvih. objem motoru 976 cc Délka 2 184 mm Typ / počet válců 4-takt / 2 Šířka 1 168 mm Výkon hp 89 (offroad)  Rozvor kol 1 295 mm Posilovač řízení DPS ANO Přední pneu 25 x 8 x 12 Vrtání / Zdvih 91 x 75 mm Zadní pneu 25 x 10 x 12 Chlazení Kapalina Výška od země 267 mm EFI 2 Siemens VDO injektor Výška sedadla 877 mm Převodovka CVT systém se suptrabnsmisí, pomalý a rychlý chod, neutrál, zpátečka a parkovací poloha Objem paliv. nádrže 20,5 litrů Pohon   Volitelný 2x4,4x4 s předním diferenciálem Visco-lok Nosnost zadního nosiče 16 kg Brzdy Kotoučové, hydraulické, 2 vpředu, 1 vzadu Bezpečnostní systém  D. E. S. S. Zdvih přední nápravy 229mm Osvětlení / Světla 4 přední (240W), zadní a brzdové Zdvih zadní nápravy 236mm Tažná síla 590 kg Suchá  hmotnost 314 kg  Rám SST G2   více na tipmoto.cz
Objem: 570 ccm. Nový motocykl.Výkon: 35.8 kW. CAN-AM OUTLANDER MAX 570 XT EPS, T3 dvouválec model 2018   - motor ROTAX 570 V-twin dvouválec!!! - Progresivní posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a čtyřmi režimi (MIN, MED, MAX a pro sněžné pásy Apache) - Bohatá základní výbava stroje CAN-AM v ceně!!!   Oficiální zastoupení CAN-AM. Autorizovaný prodejce CAN-AM.   Všechny dostupné modely CAN-AM u nás k dostání. Veškeré značkové doplňky (např. přední/zadní kufr, tažné zařízení, přední/zadní rám, držáky, nosiče, chrániče rukojetí, atd.) k dispozici!   To nejlepší z výkonu a zábavy! Výkon kam se podíváte – Outlander Max 570 je téměř synonymem zábavy! Upravená kalibrace osvědčeného dvouválcového motoru Rotax 570 umožňuje o 4% lepší výkon než dříve, čímž opět dokazuje jeho dominantní pozici v této kategorii… a nejen v ní. Outlander 570 svým výkonem předstihuje dokonce i silnější čtyřkolky. Unikátní technologie EFI navíc umožňuje snadné startování bez dušení a automatické přizpůsobení změnám nadmořské výšky. Horkou novinkou je pokrokový posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti, který snižuje namáhavost řízení a činí čtyřkolku ovladatelnější. Za srdcem nezaostávají ani svaly a kostra. Outlander je postaven na ultralehkém a dokonale pevném rámu SST G2 s nízko posazeným těžištěm, má vynikající systém předního zavěšení s nově upravenou geometrií v podobě dvojitých A-ramen a nezávislého zadního zavěšení TTI s masivními vlečnými rameny, které zajišťuje snadnou absorpci nárazů a eliminuje opotřebení pneumatik, automatickou převodovku s variátorem a možností předřadit rychlost vpřed pro běžnou jízdu, redukci pro tah a náročný terén, neutrál, zpátečku a parking, a v neposlední řadě nejchytřejší systém pohonu všech čtyř kol (4WD) na trhu Visco-Lok, umožňující postupné zapojování a vysoký točivý moment, s jehož pomocí se dostanete z jakýchkoli potíží na cestě. 25-palcové pneumatiky MAXXIS dodávající stroji skvělou trakci, vnitřní brzdové kotouče, které se postarají o fantastickou centralizaci hmotnosti pro lepší ovládání, neochabující sílu při brzdění a lepší ochranu před bahnem, štěrkem a odskakujícími kaménky, to vše je zárukou plynulého řízení a výborné akcelerace. Nad bezpečností zaparkované čtyřkolky bdí digitálně kódovaný bezpečnostní systém DESS, první standardizované zařízení proti krádeži na trhu. Praktické přední a zadní ocelové zahrádky (kapacita 45 kg vepředu, 90 kg vzadu) s pevnou konstrukcí a velkou úložnou kapacitou vám zase přijdou vhod při převážení nákladu. A aby toho nebylo málo, máme pro vás i pár novinek: skvěle osvětlená palubní deska s vylepšeným multifunkčním digitálním displejem vám zajistí přehledné a srozumitelné informace o motoru, stavu paliva, světlech i případných obtížích. Nová kalibrace stroje se zase postará o rychlejší zapojení diferenciálu Visco-Lok a rychlejší reakci stroje v kluzkém terénu. BRP se vyřádila i v designu: Outlanderu to teď s novou přední maskou, zbrusu novými litými hliníkovými koly, zadním světlem či aerodynamicky tvarovanými řídítky s vroubkovaným povrchem sluší ještě víc než kdykoli předtím. S pomocí těchto vychytávek vás tento nadupaný krasavec odveze, kamkoli jen budete chtít – stačí jen otočit klíčkem…   Základní výbava XT: - motor ROTAX 570 – 48hp · Progresivní posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a čtyřmi režimi (MIN, MED, MAX a pro snšžné pásy Apache) . Platforma SST G2 · Přední rychlejší diferenciál Visco-Lok QE 4x4 · magneto 650W · Hliníková kola · Zadní zavěšení pomocí vlečných ramen typu TTI · 240W přední světlomety · Pneu MAXXIS M923J 25x8-12, 25x10-12 . Snadno odjímatelná sedačka spolujezdce . Hodiny v displeji . 3 x brzdový kotouč s dvoupístkovými třmeny . Dvojitý okruh chlazení s dvojnásobným chladičem . Olejový chladič . Elektrická zásuvka pro přívěs . Přední nárazník . Zadní nárazník . Naviják WARN 3.500lbs . Kryt rukou   Motor Rotax Zdvih. objem motoru 570 cc Typ / počet válců 4-takt / 2 Výkon HP 48 Vrtání / Zdvih 82 x 47 mm Chlazení: Kapalina Výška 1 330 mm Délka 2 310 mm Šířka 1 168 mm Rozvor kol 1 499 mm Výška od země 267 mm Výška sedadla 858 mm Posilovač řízení DPS ANO Přední pneu 25 x 8 x 12 Zadní pneu 25 x 10 x 12 Převodovka CVT systém se suptrabnsmisí, pomalý a rychlý chod, neutrál, zpátečka a parkovací poloha Objem paliv. nádrže 20,5 litrů Pohon Volitelný 2x4,4x4 s předním diferenciálem Visco-lok Nosnost předního / zadního nosiče 54 kg / 109 kg Brzdy Kotoučové, hydraulické, 2 vpředu, 1 vzadu Uzavíratelná schránka 10,9 litrů Zdvih přední nápravy 229mm Osvětlení / Světla 2 přední, 1 zadní Zdvih zadní nápravy 220mm Tažná síla 590 kg Suchá hmotnost 336 kg Rám SST G2   více na tipmoto.cz
Objem: 650 ccm. Nový motocykl.Výkon: 46.2 kW. CAN-AM Outlander Max PRO 650 T3 model 2018   - motor ROTAX 650 V-twin dvouválec!!! - Progresivní posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a čtyřmi režimi (MIN, MED, MAX a pro sněžné pásy Apache)     Oficiální zastoupení CAN-AM. Autorizovaný prodejce CAN-AM.   Všechny dostupné modely CAN-AM u nás k dostání. Veškeré značkové doplňky (např. přední/zadní kufr, tažné zařízení, přední/zadní rám, držáky, nosiče, chrániče rukojetí, atd.) k dispozici!   Základní výbava PRO: - motor ROTAX 650 – 62hp · Progresivní posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a čtyřmi režimi (MIN, MED, MAX a pro snšžné pásy Apache) . Platforma SST G2 · Přední rychlejší diferenciál Visco-Lok QE 4x4 · magneto 650W · Hliníková kola · Zadní zavěšení pomocí vlečných ramen typu TTI · 240W přední světlomety · Pneu MAXXIS M923J 25x8-12, 25x10-12 . Snadno odjímatelná sedačka spolujezdce . Hodiny v displeji . 3 x brzdový kotouč s dvoupístkovými třmeny . Dvojitý okruh chlazení s dvojnásobným chladičem . Olejový chladič . Elektrická zásuvka pro přívěs . Přední nárazník . Zadní nárazník . Naviják WARN 3.500lbs . Kryt rukou   Motor Rotax Zdvih. objem motoru 570 cc Typ / počet válců 4-takt / 2 Výkon HP 48 Vrtání / Zdvih 82 x 47 mm Chlazení: Kapalina Výška 1 330 mm Délka 2 310 mm Šířka 1 168 mm Rozvor kol 1 499 mm Výška od země 267 mm Výška sedadla 858 mm Posilovač řízení DPS ANO Přední pneu 25 x 8 x 12 Zadní pneu 25 x 10 x 12 Převodovka CVT systém se suptrabnsmisí, pomalý a rychlý chod, neutrál, zpátečka a parkovací poloha Objem paliv. nádrže 20,5 litrů Pohon Volitelný 2x4,4x4 s předním diferenciálem Visco-lok Nosnost předního / zadního nosiče 54 kg / 109 kg Brzdy Kotoučové, hydraulické, 2 vpředu, 1 vzadu Uzavíratelná schránka 10,9 litrů Zdvih přední nápravy 229mm Osvětlení / Světla 2 přední, 1 zadní Zdvih zadní nápravy 220mm Tažná síla 590 kg Suchá hmotnost 336 kg Rám SST G2   více na tipmoto.cz
Objem: 550 ccm. Vyrobeno: 2016. Výkon: 29.0 kW. Najeto: 1035 km. TGB Blade 550 EFi FL 4x4, Odpočet DPH, 1. majitel Kupováno nové v ČR u autorizovaného prodejce Možnost odpočtu DPH 1. majitel Veškerá dokumentace (servisní knížka, manuál, CD, atd.) Najeto pouze 1035 km! Homologované tažné zařízení Zásuvka k tažnému zařízení Naviják 3000lbs s ocelovým lanem LED denní svícení 12V zásuvka  Přední + zadní nosiče Přední nárazník Pneu 80% Tovární záruka na čtyřkolku Splátky již od 2 819 Kč/měs Protiúčet možný   více na tipmoto.cz
Objem: 300 ccm. Vyrobeno: 2017. Najeto: 1300 km. Linhai 300 4x4, r.v. 2017, záruka, jako nový, po výměně náplní. Homologace pro dvě osoby, homologované tažné zařízení, naviják a zadní box.   více na tipmoto.cz
Objem: 450 ccm. Nový motocykl.zadní BOX zdarma Základní model pracovní čtyřkolky Goes se dvěma uzamykatelnými diferenciály předním i zadním. Výborné jízdní vlastnosti na asfaltových a zpevněných komunikacích. Výborná volba na upravené travnaté plochy, které díky zadnímu diferenciálu neničí. Když ale zadní diferenciál zamknete získáváte zpět vlastnosti opravdového offroadu a to bez omezovače rychlosti!   více na tipmoto.cz
Objem: 450 ccm. Nový motocykl.Výkon: 20.0 kW. Splátky od 0% akontace. Možnost dopravy po celé ČR. Dlouhé LTDéčko, o celých 20 centimetrů delší, prodloužená verze Goes Iron poskytne komfort pro dva pasažéry. Kromě sedadla jsou prodloužené i nášlapy, se zvýšenou plochu pro pohodlnou polohu nohou spolujezdce. Zadní uzamykatelný diferenciál dělá z této čtyřkolky stroj s výbornými jízdními vlastnostmi na silnici a zpevněných komunikacích. Výborná volba na upravené travnaté plochy, které díky zadnímu diferenciálu neničí. Když ale zadní diferenciál zamknete získáte zpět vlastnosti oprovdového offroadu. Oproti základní verzi Basic má navíc alu kola 12" a vybrat si můžete ze škály barevných kombinací bez dalších příplatků. V základu dlouhé LTD, nechybí dokonce ani pohodlná opěrka s madly pro spolujezdce.   více na tipmoto.cz
Objem: 550 ccm. Nový motocykl.Výkon: 27.0 kW. Splátky od 0% akontace. Možnost dopravy po celé ČR Ještě výkonnější model pracovní čtyřkolky Goes v základním provedení Basic rovněž se dvěma uzamykatelnými diferenciály předním i zadním. Výborné jízdní vlastnosti na asfaltových a zpevněných komunikacích. Výborná volba na upravené travnaté plochy, které díky zadnímu diferenciálu neničí. Když ale zadní diferenciál zamknete získáváte zpět vlastnosti oprovdového offroadu. I přesto, že se jedná o základní model, z pracovní výbavy nechybí elektrický naviják, homologované tažné zařízení se zásuvkou a ani kovové nosiče. Goes Cobalt Basic k dostání v černé bervě a černými plechovými koly.   více na tipmoto.cz
Objem: 550 ccm. Nový motocykl.Výkon: 27.0 kW. Splátky od 0% akontace. Možnost dopravy po celé ČR. V barvách CAMO, ČERVENÁ, BÍLÁ  Dlouhé a výkonnější LTDéčko, o 10 koní silnější a celých 20 centimetrů delší, prodloužená čtyřkolka Goes Cobalt poskytne plný komfort dvěma pasažérům. Kromě sedadla jsou prodloužené i nášlapy, se zvýšenou plochu pro pohodlnou polohu nohou spolujezdce. Zadní uzamykatelný diferenciál dělá z této čtyřkolky stroj s výbornými jízdními vlastnostmi na silnici a zpevněných komunikacích. Výborná volba na upravené travnaté plochy, které díky zadnímu diferenciálu neničí. Když ale zadní diferenciál zamknete získáte zpět vlastnosti oprovdového offroadu. Oproti základní verzi Basic má navíc alu kola 12" a vybrat si můžete ze škály barevných kombinací bez dalších příplatků. V základu dlouhé LTD, nechybí dokonce ani pohodlná opěrka s madly pro spolujezdce.   více na tipmoto.cz

Svět čtyřkolek

jarní čtyřkolky

Hlavní nabídka

Adresář

ATVrevue.cz kontakt Spolupráce
Výměna odkazů
Reklama

Povinné ručení 2017

Kalkulačka povinného ručení pro každého. Ušetřete až 70%!

Pneu a pneumatiky | Moto oblečení | JAHHO.cz | moto-bary.cz | optimalizace PageRank.cz | Audio, Foto, Video
TOPlist